11.-15. 2020 | Japan Genba Kaizen | Nagoya

Tarjolla ainutlaatuinen tilaisuus päästä aitoon japanilaiseen ympäristöön syventämään lean-osaamista käytännössä.

Japan Genba Kaizen -koulutus alkaa Shingijutsun pääkonttorilla Japanissa päivän luokka-opetuksella. Neljä seuraavaa päivää olemme käytännön prosessien kehittämistyössä ilmastointilaitteita valmistavassa yrityksessä. Työskentelyämme ohjaa legendaarinen Lean-Sensei Sato-san.

Tiedossa on haastava ja erittäin antoisa viikko, jossa pääset antamaan parhaasi ja kehittymään uudelle tasolle. Viikon päätteeksi vierailemme vielä Toyota Museossa ja teemme tehdasvierailun Toyota/Lexus-, Daihatsun moottori- tai vastaavalle tehtaalle Nagoyassa.

”Tämä oli erinomainen viikko, antoi paljon uusia ajatuksia ja auttoi ymmärtämään syvällisemmin lean-filosofiaa. Paljon käytännön tekemistä yhdistettynä teoriakoulutukseen. Lisäksi mahtavat tehdas- ja museovierailut. Tämän kaizenin anti on suunnattu henkilöille, joilla on omakohtaista kokemusta leanin soveltamisesta ns. kädet savessa. Tänne ei kannata lähteä hakemaan ensikosketusta leaniin.”

Niku Jalkanen, Kavokerr Group

Koulutus järjestetään vain, jos osallistujia on 10 tai enemmän. Yläraja on 20 osallistujassa. Hinta 6 190 € + alv 24% (yhdistyksen jäsenille 200 euroa edullisemmin). Hinta sisältää koulutuksen, majoituksen ja ruokailut Japanissa. Matkat Japaniin ja takaisin eivät sisälly hintaan. Osallistujat järjestävät lennot Japaniin ja takaisin itse.

Osallistujien tulee saapua Japaniin viimeistään sunnuntaina 10.5. Lähtö Japanista voi olla aikaisintaan lauantaina 16.5.

Shingijutsu on perustettu 1987 Toyota Production Systems -pioneerien toimesta. Shingijutsun toimintatapana on yhdistää perinteinen opetus käytännön tekemisen kautta tulevaan oppimiseen.

Älä missaa elämäsi tilaisuutta vaan ilmoittaudu heti ja viimeistään 26.2.2020. Paikkoja on rajoitetusti.