Haetaan osa-aikaista kouluttajaa

Suomen Lean-yhdistys hakee osa-aikaista (30-50%) kouluttajaa.
Suomen Lean-yhdistys ry on vuonna 2009 perustettu aatteellinen, voittoa tavoittelematon yhdistys, joka haluaa lean-filosofian avulla luoda suomalaisille yrityksille ja julkisyhteisöille edellytyksiä nostaa kilpailukykyä kohti maailman huipputasoa. Suomen Lean-yhdistys omistaa kokonaan koulutusten, valmennusten ja seminaarien tuottamiseen keskittyvän Lean Institute Finland Oy:n.

Haluatko päästä vaikuttamaan Suomen eturivin yritysten ja julkishallinnon organisaatioiden kehittymiseen maailmanluokan organisaatioiksi?

• Kouluttajana osallistut Lean-yhdistyksen ja Lean Institute Finland Oy:n tarjoamien ja toteuttamien koulutusten suunnitteluun, työskentelet kouluttajana, valmentajana ja sparraajana Lean Institute Finlandin erilaisissa asiakastoimeksiannoissa sekä
  • osallistut ns. avointen koulutusten ja työpajojen vetämiseen osaamistaustastasi mukaisesti.

Odotamme sinulta
vahvaa lean-ajattelun, -metodien ja -työkalujen tuntemusta sekä koulutus-, konsultointi- ja sparrausosaamista. Olet itse ollut kehittämässä leania toimintaa käytännössä. Lean-osaaminen on voinut kertyä mm. aiemman työpaikkasi kautta.

Tarjoamme
mielenkiintoisen ja laajan tehtäväkentän eturivin yritysten ja julkishallinnon organisaatioiden kehittämisen parissa.

Haku 19.2.2020 mennessä
Jos näet Lean-osaamisen kouluttamisen ja kehittämisen itsellesi sopivaksi haasteeksi, niin haethan heti tai viimeistään 19.02.2020 mennessä. Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoivomuksineen yhdistyksen toiminnanjohtajalle Juha Tammelle juha.tammi@leanyhdistys.fi