Lean teko -kilpailu 2019 käynnistyy

Tervetuloa ilmoittamaan organisaatiosi Suomen Lean-yhdistys ry:n Vuoden 2019 Lean palkinto -kilpailuun!

Kilpailu on avoin kaikille organisaatioille Suomessa. Yhdistys käyttää hakemuksien arviointiin vakioitua pisteytystä ja arvioinnin suorittaa kolme-neljähenkinen työryhmä. Jatkoon päässeitä organisaatioita pyydetään tarvittaessa toimittamaan lisämateriaalia. Viimeisellä, kolmannella, arviointikierroksella mukana oleviin organisaatioihin arviointiryhmä tulee pyytämään lupaa vierailla varmistaakseen oikeudenmukaisen arvioinnin.

Kolme parasta organisaatiota palkitaan Suomen Lean-yhdistyksen Lean Management 2020 -seminaarissa lokakuun 8. päivä 2020. Palkintosijoille yltäneet saavat myös pienen tunnustuspalkinnon.

Hakemuksen viimeinen jättöpäivä on perjantai 27.03.2020. Kaikki hakemukset ovat ehdottoman luottamuksellisia.

Lisätietoja saat yhdistyksen toiminnanjohtajalta Juha Tammelta sähköpostilla tai puhelimitse 050 404 70 97

Ilmoita organisaatiosi mukaan kilpailuun!