HennaKorte_net

Lean-yhdistykselle oma koulutuspäällikkö

Henna Korte on aloittanut osa-aikaisena koulutuspäällikkönä Suomen Lean-yhdistyksessä.

Henna on vuosia ollut aktiivinen yhdistyksen jäsen. Hänellä on vankka lean-osaajan tausta. Lean-valmentajana Henna on toiminut vuodesta 2012 lähtien.

Henna on kouluttanut ja valmentanut satoja työyhteisöjä, lean-valmentajia ja -johtajia ja auttanut heitä merkityksellisten ja vaikuttavien tulosten saavuttamisessa. Hän on luonut ja kehittänyt eteenpäin erilaisia lean-valmennuksia, joissa hän on toiminut pääkouluttajana, pienryhmäohjaajana ja pienryhmäohjaajien ohjaajana; viimeisimpänä HUS:n lean-valmentajakoulutuksessa ja Johdon lean-koulutuksessa.

Henna jakaa aikansa siten, että hän on kaksi päivää viikossa yhdistyksen ja sen jäsenten palveluksessa (organisaatiokohtaiset valmennukset ja coachaukset ovat maksullisia) ja kolme päivää viikossa hän jatkaa aiemmassa roolissaan HUSin lean-kehittämisenyksikössä.

Toivotetaan Henna lämpimästi tervetulleeksi!