Lean-kehittäminen

Yhdistyksemme kehittämistyöryhmissä jäsenet pääsevät vaikuttamaan tapoihin ja keinoihin, joilla lean-filosofian vaikuttavuutta käytännössä eri toimialoilla ja toiminnoissa edistetään.

Yhdistys haluaa tarjota lean-oppeja työssään soveltaville tekijöille mahdollisuuden vaihtaa kokemuksia sekä jakaa parhaita käytäntöjä toisille tekijöille.

Kehittämistyöryhmän jäsenenä sinulla on mahdollisuus osallistua aktiiviseen lean-kehitystyöhön ja lean-filosofian edistämiseen oman erityiskiinnostuksesi mukaan:

• Lean Sote-ryhmäpj. Petra Hurme
  • Lean-tuotekehitys LPDpj. Johanna Lentonen
  • Palvelukehityksen -ryhmä – pj. Jari Ojasti
  • Logistiikka- ja Supply Chain -ryhmä – pj. Juha Tammi
  • HR-ryhmä – pj. Juha Tammi

Jäsenet voivat osallistua myös vuotuisen Lean Management -syysseminaarin suunnittelusta vastaavan Seminaarityöryhmän toimintaan. Työryhmän vetäjänä toimii toiminnanjohtaja Juha Tammi.

Jokaisella kehittämisryhmällä on hallituksen jäsen mentorina. Mikäli olet kiinnostunut osallistumaan ryhmien työskentelyyn, ota yhteyttä joko hallituksen jäseniin tai toiminnanjohtaja Juha Tammeen.