Suomen Lean-yhdistys hakee toiminnanjohtajaa

Suomen Lean-yhdistys ry:n tarkoituksena on levittää tietoisuutta lean-filosofiasta sekä auttaa suomalaisia organisaatioita kilpailukykynsä kehittämisessä lean-filosofian keinoin. Yhdistys toteuttaa tarkoitustaan järjestämällä mm. seminaareja, tapahtumia, koulutuksia ja erilaisia jäsentapahtumia. Toiminta nojautuu vahvasti lean-filosofian arvoihin ja on luonteeltaan voittoa tavoittelematonta ja yleishyödyllistä. Yhdistys on kansainvälisen Lean Global Networks -järjestön jäsen.

Nykyisen toiminnanjohtajan siirtyessä uusien haasteiden pariin etsimme yhdistykselle toiminnanjohtajaa vakituiseen työsuhteeseen. Toiminnanjohtajan tehtäviin kuuluu yhdistyksen toiminnan johtaminen ja kehittäminen. Tehtäviin sisältyy muun muassa:

• yhdistyksen tapahtumien suunnittelu ja organisointi (15-20 kpl vuodessa)
  • hallinnolliset tehtävät ja niiden jatkuva kehittäminen sujuvammiksi
  • toiminnan strateginen kehittäminen
  • verkottuminen sekä kansallisen että kansainvälisen tason lean-osaajien kanssa
  • jäsenviestintä ja -markkinointi

Koko hakuilmoitus (pdf)

Lisätietoja tehtävästä ja Suomen Lean-yhdistyksestä antaa toiminnanjohtaja Kalle Arsalo. Lähetä hakemuksesi CV:n ja palkkatoiveen kera sähköpostilla torstaihin 21.03.2019 mennessä. Laita viestiin otsikoksi ”Hakemus toiminnanjohtaja”. Hakemuksien käsittely aloitetaan jo hakuajan aikana.