Työpaja 24.4.2018 | Valmentava työote

Lean-ajattelu on monille edelleen vain nippu työkaluja, joilla parannetaan prosesseja. Prosessien kehittäminen on toki leanin soveltamisessa olennaista ja työkaluilla on oma tärkeä roolinsa. Lean-ajattelun ydin on kuitenkin ihmisten kehittäminen, tärkeimpänä kyky ratkaista ongelmia.

Henkilöstön kyky ratkaista ongelmia luovasti ja tehokkaasti ei synny käskemällä. Leanin kunnianhimoisessa soveltamisessa tarvittavien taitojen luominen ja siirtäminen työn arkeen vaatii uudenlaista työotetta ja toimintatapojen muutosta. Valmentava työote on yksi tärkeimmistä keinoista muuttaa ja kehittää yrityksen toimintakulttuuria.

Tule mukaan haastamaan ajatteluasi ja toimintatapojasi aidossa lean-hengessä!
Suomen Lean-yhdistys järjestää työpajan ”Valmentava työote” tiistaina 24.4.2018 Helsingin Messukeskuksessa  klo 8.15 – 16.30

Työpajan tarkoituksena on oivalluttaa, mitä tuo valmentava työote voisi itse kunkin kohdalla olla arjen jokapäiväisessä työssä. Työpajassa opimme toinen toisiltamme: luvassa on lyhyitä alustuksia, harjoitteita ja keskusteluja. Työpajan fasilitoi kokenut työyhteisöjen valmentaja Tuuli Paltemaa Myötätuuli Valmennus Oy:stä.

Tilaisuuteen mahtuu enintään 25 henkilöä.

Ilmoittaudu Lyytiin keskiviikkoon 18.4. mennessä.

Tilaisuuden hinta on 290 € + alv ja se laskutetaan jälkikäteen. Keskiviikon 18.4. jälkeen tulleista peruutuksista veloitetaan täysi osallistumismaksu.