Yhdistyksen hallituksen uusi jäsen | hakuilmoitus

Hyvä jäsen,
oletko kiinnostunut hallitustyöskentelystä Suomen Lean-yhdistyksessä?

Suomen Lean-yhdistys ry on yksitoistavuotias yli 500 jäsenen verkosto Lean-osaajia.

Suomen Lean-yhdistys haluaa toiminnallaan mahdollistaa suomalaisten yritysten kansainvälisen kilpailukyvyn kehittämisen kohti maailman kärkeä. Lean-filosofia ja lean-periaatteet ovat yleispäteviä. Niitä voi soveltaa organisaation kaikkiin prosesseihin toimialasta riippumatta.

Suomen Lean-yhdistyksen hallituksessa toimii puheenjohtajan lisäksi kolme hallituksen jäsentä. Hallitus valitsee keskuudestaan puheenjohtajan. Hallitus toimii myös Lean-yhdistyksen rinnalla toimivan Lean Institute Finland Oy:n hallituksena.  Hallitus kokoontuu vuosittain (livenä tai etänä) 7-8 kertaa.
Hallitustyöskentelystä ei ole maksettu palkkioita.

Jos olet kiinnostunut omalta osaltasi olemaan mukana ohjaamassa kasvavan Lean-yhdistyksen toimintaa 2020-luvulla, niin otathan yhteyttä hallituksen puheenjohtajaan Jyrki Perttuseen,  040 503 4858 tai jyrki.perttunen@kolumbus.fi.

Hallituksen puolesta,

Juha Tammi