5.10.2017 | Lean Management 2017 -seminaari

Seminaari 5.10.2017 | 8.00 – 16.15 | Finlandia-talo, Veranda | Mannerheimintie 13e, Helsinki

Suomen Lean-yhdistyksen vuosittaisessa Lean Management -seminaarissa on tänä vuonna ainutlaatuinen tilaisuus päästä kuulemaan lean-asiantuntijoiden ehdottomaan kärkeen kuuluvia kansainvälisiä luennoitsijavieraita.

Professori Daniel T. Jonesin (Lean Enterprise Academy, UK) luento ”The Lean Strategy” ravistelee käsityksiä siitä, kuinka organisaatioiden tulisi ymmärtää, soveltaa ja käyttää lean-ajattelua.

Dr. John Toussaintin (ThedaCare and ThedaCare Center for Healthcare, CEO, USA) luento ”Management on the Mend”  kertoo terveydenhuollon toimijoiden kartasta tulevaisuuteen sekä jatkuvasta parantamisesta, jota kukoistaminen vaatii.

Mr. Tatsuya Senga, General Manager of Product Development Dept. of Vehicle division of Toyota Industries Corporation Japan (TICO) puhuu aiheesta ”Core of Toyota management philosophy”. Mr. Sengalla on erittäin laaja-alainen osaaminen TPS-filosofiasta. 25 vuoden kokemuksella hän tuntee sekä Toyotan johtamisjärjestelmän että yhden maailman johtaista teknologiatoimijoista.

Tilaisuudessa palkitaan myös Lean-teko 2016 -kilpailun kolme parasta ehdokasta.

Jäsenhinta 430 € + alv, muille 530 € + alv. Yli 10 hengen ryhmille sovelletaan jäsenhintaa. Ennen 7.7.2017 ilmoittautuneille jäsenhinta on 390 € + alv, muille 490 € + alv.

Tutustu Lean Management 2017 ohjelmaan

Ilmoittautuminen seminaariin on avattu