Hae jäseneksi

Yhdistyksen jäsenet hyväksyy hakemuksesta yhdistyksen hallitus. Jäsenhakemukset käsitellään seuraavassa hallituksen kokouksessa, joita on on noin kahden kuukauden välein tai tarpeen mukaan.

Arvostamme käytännön kokemusta lean-toiminnan kehittämisestä sekä halua jakaa omaa osaamista ja osallistua aktiivisesti yhdistyksen toimintaan.

1. Hakijalla tulee olla kokemusta lean-hankkeista usealta vuodelta  tai vähintään vuoden kokemus ja kouluttautuminen lean-filosofian periaatteisiin.
  2. Hakija ei toimi päätoimisena konsulttina tai kouluttajana lean-managementin alueella.

Yhdistyksen hallitus vahvistaa jäsenmaksun suuruuden kullekin kalenterivuodelle erikseen. Vuoden 2016 jäsenmaksu on 60 euroa ja se laskutetaan kalenterivuoden alussa.

Vuoden 2016 alusta lähtien yhdistys hyväksyy jäsenikseen myös opiskelijoita. Opiskelijajäsenet ovat vapautettuja jäsenmaksusta enintään kolmeksi vuodeksi. Opiskeluoikeus tulee osoittaa kerran vuodessa. Määräajan jälkeen jäsenyys muuttuu automaattisesti täysjäsenyydeksi. Opiskelijajäsenyys oikeuttaa osallistumaan yhdistyksen seminaareihin ja työpajoihin opiskelijahinnalla. Yhdistys varaa kuitenkin oikeuden rajoittaa opiskelijäjäsenien määrää tilaisuuksissa. Asiantuntijuutta vaativiin yritysvierailuihin ja työpajoihin opiskelijajäsenyys ei oikeuta osallistumaan.

Jäsenhakemus