Lean-seminaari 8.2.2018 : Lean – sujuvuutta ja tehokkuutta terveydenhuoltoon ja palvelualoille

Torstaina 08.02.2018 yhdistys järjestää Sokos Hotelli Presidentissä Helsingissä seminaarin lean-ajattelun soveltamisesta terveydenhuollossa ja palvelualoilla. Seminaarin pääpuhujana on Kim Barnas.

Seminaarin aamupäivän ohjelma on yhteinen kaikille osallistujille. Pääpuhujamme Kim Barnas kertoo lean-ajattelun mukaisen johtamisjärjestelmän rakentamisesta ThedaCarella USA:ssa. ThedaCare, jonka johtajana Kim Barnasontoiminut, on eräs tunnetuimmista esimerkeistä menestyksekkäästä lean-ajattelun soveltamisesta terveydenhuollon sektorilla. ThedaCaren kokemuksista voi edelleen ammentaa paljon riippumatta toimialasta.

Lounaan jälkeen iltapäivä rakentuu kolmesta erillisestä kanavasta.

Case-kanava esittelee kolme esimerkkiä lean-ajattelun soveltamisesta sekä tilaisuuden esittää kysymyksiä Kim Barnasille.

Lean työkalut -kanavalla tarjoamme osallistujille mahdollisuutta opetella VSM-arvovirtakuvaustyökalun käyttöä todellisen potilasprosessin kuvauksen avulla. Lean peli -kanavalla on tilaisuus opetella ja kirkastaa lean-perusperiaatteita legoin toteutettavalla lean-simulaatiolla.

Kim Barnas’in kirja ”Beyond Heros” on nyt myös suomennettu. Voit tilata ”Enemmän kuin sankareita – Lean-ajattelun mukainen terveydenhuollon johtamisjärjestelmä” -kirjan samalla ilmoittautumislomakkeella hintaan 40 € + alv. Kirja laskutetaan seminaarilaskulla jälkikäteen. Seminaarissa on myynnissä myös muita lean-aiheisia kirjoja.

Ilmoittaudu nopeasti, niin pääset mukaan haluamallesi kanavalle. Paikkoja on erittäin rajoitetusti ja ne jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ilmoittaudu Lyytissä
Tutustu seminaarin ohjelmaan