Suositut online sessiot jatkuvat

Suositut jäsenten veloituksettomat online teemasessiot jatkuvat. Jatkamme myös sekä jäsenille että muille kiinnostuneille suunnattuja maksullisia online työpajoja.

ILMAISET TEEMASESSIOT JÄSENILLE

Teemasessiot on tarkoitettu vain yhdistyksen jäsenille. Tähän mennessä aikataulutetut ilmaiset teemasessiot löydät listattuna alla. Linkki vie ilmoittautumiseen.

Ilmoittaudu viimeistään kaksi päivää ennen kutakin sessiota klo 10.00 mennessä. Loka-marraskuun teemasessiot järjesteään keskiviikkoisin klo 15 – 15:50.

25.11. Työn vakiointi sote-alalla

MAKSULLISET TYÖPAJAT

Maksullisiin työpajoihin voivat osallistua kaikki aiheesta kiinnostuneet, niin yhdistyksen jäsenet kuin yhdistykseen kuulumattomat. Osassa työpajoja voidaan edellyttää aiempaa kokemusta tai perehtyneisyyttä aiheeseen. Jäsenille työpajat jäsenhinnalla.

3. – 4. 12. LPPDE Digital summit December 3rd and 4th

3.12. | 15 – 17 | Workshop: Achieving People Excellence – Managing the people through a lean innovation transformation | Zoom online
4.12. | 14 – 18 | Seminar | Zoom online

A fresh workshop with the highly energetic Norbert Majerus, Norbert Majerus consulting Ltd.

”In order to be sustainable, a lean transformation requires a change in company culture. And the culture does not change unless the people change. A successful lean transformation is not only about implementing lean principles but also about engaging the people in the process. Changing the people is the more difficult part and it does not happen by itself. ”

Info & registration

11.12. Leanin perusteet

Lean on johtamisfilosofia, jota pisimpään ja menestyksellisimmin on hyödyntänyt Toyota. Leanin avulla yritys pystyy yhdistämään nopeuden, laadun ja alhaiset kustannukset.

Leanin perusteet on toivottu uusi online-koulutus kaikille, jotka haluavat hyvän pohjan ja johdatuksen alkavalle Lean-matkalle. Koulutus järjestetään 11.12. klo 9.00 – 12.00.
Leanin perusteet pohjautuu Lean Global Networkin kansainvälisenä yhteistyönä tehtyyn materiaaliin ja koulutuksen vetää Lean Practitioner Programin kouluttajamme Vesa Haapavaara.

Koulutuksessa käymme läpi seuraavia asioita:

• Mitä Lean on ja mitä se ei ole
  • Leanin 5 perusperiaatetta
  • Toyotan tapa -ajattelu
  • Toyota Production System
  • 7 hukkaa
  • Arvovirtakuvaus
  • Ongelmanratkaisu ja PDCA-ympyrä

Online-koulutus on tarkoitettu pääasiassa tiiminesimiehille ja asiantuntijoille, mutta siitä hyötyvät myös johto ja keskijohto. Koulutuksen vetää Lean-yhdistyksen Lean Practitioner Program -valmennuksenkin vetäjänä toimiva Vesa Haapavaara.

Koulutuksen hintaan kuuluu kirja työntekijän opas menestykseen.

Koulutuksen hinta on 299 € +alv

Lue lisää ja ilmoittaudu

14.1.2011 Kolmen askeleen ohjelma henkilöstön sitouttamiseksi Leaniin

Henkilöstön sitouttaminen on aihe, joka yhdistää kaikkia Leaniin pyrkiviä organisaatioita ympäri maailmaa, siksi ei olekaan ihme, että se koetaan myös meillä Suomessa erittäin tärkeäksi osa-alueeksi Lean-kehittämisen saralla.

Koulutus järjestetään 14.1.2021, kesto  3 tuntuia.
Koulutuksenhinta on 349 € +alv (jäsenille 299 € + alv)

Online-koulutus on englanninkielinen.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen.