Suositut online sessiot jatkuvat

Suositut jäsenten veloituksettomat online teemasessiot jatkuvat. Jatkamme myös sekä jäsenille että muille kiinnostuneille suunnattuja maksullisia online työpajoja.

ILMAISET TEEMASESSIOT JÄSENILLE

Teemasessiot on tarkoitettu vain yhdistyksen jäsenille.

Jäsenten veloituksettomat online teemasessiot jatkuvat vvuonna 2021, aikataulut ilmoitetaan myöhemmin. Muista seurata Lean-yhdistyksen nettisivujen tapahtuma-osiota.

MAKSULLISET TYÖPAJAT

Maksullisiin työpajoihin voivat osallistua kaikki aiheesta kiinnostuneet, niin yhdistyksen jäsenet kuin yhdistykseen kuulumattomat. Osassa työpajoja voidaan edellyttää aiempaa kokemusta tai perehtyneisyyttä aiheeseen. Jäsenille työpajat jäsenhinnalla.

11.12. Leanin perusteet

Lean on johtamisfilosofia, jota pisimpään ja menestyksellisimmin on hyödyntänyt Toyota. Leanin avulla yritys pystyy yhdistämään nopeuden, laadun ja alhaiset kustannukset.

Leanin perusteet on toivottu uusi online-koulutus kaikille, jotka haluavat hyvän pohjan ja johdatuksen alkavalle Lean-matkalle. Koulutus järjestetään 11.12. klo 9.00 – 12.00.
Leanin perusteet pohjautuu Lean Global Networkin kansainvälisenä yhteistyönä tehtyyn materiaaliin ja koulutuksen vetää Lean Practitioner Programin kouluttajamme Vesa Haapavaara.

Koulutuksessa käymme läpi seuraavia asioita:

• Mitä Lean on ja mitä se ei ole
  • Leanin 5 perusperiaatetta
  • Toyotan tapa -ajattelu
  • Toyota Production System
  • 7 hukkaa
  • Arvovirtakuvaus
  • Ongelmanratkaisu ja PDCA-ympyrä

Online-koulutus on tarkoitettu pääasiassa tiiminesimiehille ja asiantuntijoille, mutta siitä hyötyvät myös johto ja keskijohto. Koulutuksen vetää Lean-yhdistyksen Lean Practitioner Program -valmennuksenkin vetäjänä toimiva Vesa Haapavaara.

Koulutuksen hintaan kuuluu kirja työntekijän opas menestykseen.

Koulutuksen hinta on 299 € +alv

Lue lisää ja ilmoittaudu

14.1.2011 Kolmen askeleen ohjelma henkilöstön sitouttamiseksi Leaniin

Henkilöstön sitouttaminen on aihe, joka yhdistää kaikkia Leaniin pyrkiviä organisaatioita ympäri maailmaa, siksi ei olekaan ihme, että se koetaan myös meillä Suomessa erittäin tärkeäksi osa-alueeksi Lean-kehittämisen saralla.

Koulutus järjestetään 14.1.2021, 14 – 17,  kesto  3 tuntuia.
Koulutuksenhinta on 349 € +alv (jäsenille 299 € + alv)

Online-koulutus on englanninkielinen.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen.

14. – 15. 1.2021 LPPDE Digital summit December 3rd and 4th

14.1. | 15 – 17 | Workshop: Achieving People Excellence – Managing the people through a lean innovation transformation | Zoom online
15.1. | 14 – 18 | Seminar | Zoom online

A fresh workshop with the highly energetic Norbert Majerus, Norbert Majerus consulting Ltd.
Seminar with Matt Albin, Chief Change Agent at Spark Performance Solutions and Bob Stavig, R&D Project and Program Manager at HP

”In order to be sustainable, a lean transformation requires a change in company culture. And the culture does not change unless the people change. A successful lean transformation is not only about implementing lean principles but also about engaging the people in the process. Changing the people is the more difficult part and it does not happen by itself. ”

Info & registration

21.1. Leanteko-kilpailun voittajaseminaari

Online-seminaari järjestetään 21.1.2021 klo 9-12

Kilpailussa voittoon ylsi Keusote, jonka kokonaisvaltainen kehittäminen ja jo saavutetut erinomaiset tulokset vakuuttivat arvioijat.

Toiseksi kilpailussa tuli Danske Bank, joka oli nopeasti implementoinut vahvan asiakaskeskeisen päivittäisjohtamisen käytännön koko vähittäispankkitoimintoonsa Suomessa.

Hyvänä kolmosena palkitsemme Eksoten päivityspoliklinikan, joka pystyi usean muutoshaasteen keskellä ylittämään arvioidut tavoitteet yleislääketieteen erikoisalan potilaiden läpimenoajassa.

Ilmoittaudu ja tule mukaan!

9.10.2. Hoshin Kanri

Online workshop 9.-10.2.2021
koulutus englanniksi

Strategian suunnittelu ja toteutus onnistuneesti. Usein suunnittelupuoli toimii, toteutus ei niinkään. Hoshin Kanri on menetelmä, jolla kokonaisuus saadaan toimimaan, tavoiteasetanta saadaan tarpeeksi priorisoiduksi ja henkilöstö sitoutetaan mukaan heti suunnittelun alkuvaiheessa.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen

16.3. Hoshin Kanri application session

Online workshop 16.3.2021
koulutus englanniksi

Jatko-osa Hoshin Kanri -workshopiin. Tässä application sessionissa päästään syventymään lisää käytäntöön.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen