Työpaja 3.10. | Lean Product and Process Development (LPPD) | Messukeskus | Helsinki

Suomen Lean-yhdistys järjestää keskiviikkona 03.10. kaksi rinnakkaista työpajaa Helsingin Messukeskuksessa Lean Management 2018 -seminaarin huippupuhujien kanssa. Kokonaan englanninkielisten työpajojen aiheina ovat Lean Product and Process Development (LPPD) sekä Toyota Kata -valmennus.

LPPD-työpajassa puheenvuoron käyttävät Lean Enterprisen Senior Advisor Jim Morgan sekä SAAB:in tulevaisuuden ilma-ase -hankkeen johtaja Stefan Andersson ja tuotantojohtaja emeritus, KTH:n lean-johtamisen apulaisprofessori Bengt Savén, molemmat SAAB Aerostructures Ab:ltä Ruotsista.

Jim kertoo tarkemmin, kuinka Ford selvisi ilman vuoden 2009 talouskriisistä toisin kuin konkurssiin menneet kilpailijat Chrysler ja General Motors. Fordin selviytyminen vaati mm. tuote- ja prosessikehityksen, koko tuoteportfolion ja R&D-organisaation uudistamisen. Jimiltä on mahdollisuus kysyä, miten tuo toteutettiin. Stefan puolestaan kertoo mm. leanin ja agilen rooleista SAAB:in tulevaisuuden ilma-aseprojektissa ja sen johtamisessa. Bengt johdattelee iltapäivällä Lean Leadershipin saloihin tuote- ja prosessikehityksen näkökulmasta.

Tällaista mahdollisuutta ei ole aiemmin ollut eikä tämä toistu. Puhujat ovat itsekin erittäin innostuneita toistensa tapaamisesta.

Tilaisuuden hinta on 400 € + alv jäsenille, ei jäsenille 450 €.  Osallistumismaksu laskutetaan jälkikäteen. Paikkoja on hyvin rajoitetusti.

Tutustu päivän ohjelmaan ja ilmoittaudu Lyytiin. Nyt kannattaa toimia nopeasti.