Uutiskirje maaliskuu 2017

Vuoden 2016 Lean-palkinto

Vuosittain jaettavaa Vuoden Lean-teko -palkintoa haki 15 organisaatiota.

Yhdistys sai määräaikaan mennessä 15 erittäin hyvää hakemusta. On hienoa havaita, kuinka laajasti ja menestyksekkäästi lean-ajattelua sovelletaan Suomessa. Arviointiryhmällä on jälleen haastava, mutta mieluisa tehtävä edessään. Kolme parasta hakemusta julkistetaan yhdistyksen syysseminaarissa 5.10.

Lean-työpajapäivä 5.5.

Seuraava Lean-työpajapäivä järjestetään perjantaina 5.5. Wallac Oy:n tiloissa Turussa.

Maaliskuussa Turussa järjestettyä työpajaa seuraa nyt toinen samalla seudulla, kun PerkinElmer/Wallac Oy kutsuu yhdistyksen jäseniä kehittämään toimintaansa ja oppimaan toisiltaan. Ilmoittautuminen aukeaa huhtikuun alkupuolella, joten seuraapa postiasi.

Työpajapäivät ovat tarkoitettu vain yhdistyksen jäsenille.

Jos olet kiinnostunut järjestämään lean-työpajapäivän, ota yhteyttä toiminnanjohtajaan.

Yhdistyksen syysseminaari 5.10.

Yhdistyksen vuosiseminaarin ohjelman rakentaminen on täydessä käynnissä. Toiminnanjohtaja ottaa vastaan ehdotuksia jäsenistön toteuttamista tuloksellisista lean-hankkeista, jotka sopivat seminaarin Lean-johtamisen teemaan. Ota rohkeasti yhteyttä ja tuo esille ideoitasi.

Seminaari järjestetään Finlandia-talolla torstaina 05.10.2017. Laitapa ajankohta kalenteriin.

Lean-tutustumismatka Hollantiin

Yhdistyksen järjestämä Lean Practitioner Program -koulutusohjelma päättyy lean-aiheiseen tutustumismatkaan Hollantiin 12.-15.6.2017. Matkalle mahtuu kurssilaisten lisäksi muutamia yhdistyksen jäseniä, joten jos osallistuminen matkalle kiinnostaa, ota viipymättä yhteyttä toiminnanjohtajaan. Paikkoja on hyvin rajoitetusti.