15.-16.5. | Hoshin Kanri -työpaja

Suomen Lean-yhdistys järjestää jälleen erinomaisen palautteen saanut Hoshin Kanri -työpaja. Viime kerran tapaan ensimmäisenä päivänä keskitytään perusteisiin, toisena päivänä sukelletaan syvemmälle aiheeseen.

Hoshin Kanri käsittelee strategian käytännöllistä laatimista ja sen tehokasta toteuttamista (Hoshin=suunta; Kanri=seuranta). Hoshin Kanri on toinen Toyotan menestyksen kulmakivistä TPS:n ohella, eikä sen merkitystä voi kyllin korostaa.

Ensimmäisenä päivänä käsitellään perusteita ja työpaja on avoin kaikille. Toisena päivänä mennään syvemmälle HK:n soveltamisessa. Toiseen päivään osallistuminen edellyttää HK:n perusteiden tuntemista, joko osallistumalla ensimmäiseen päivään tai muutoin hankittuja perustietoja. Toisena päivänä ei käsitellä perusteita.

Tilaisuuden vetää aiempien tapaan Fredrik Fjellstedt Ruotsista. Työpaja on kokonaan englanninkielinen.

Käy ilmoittautumassa Lyytiin pe 10.5. mennessä.
Työpajaan otetaan rajoitettu määrä osallistujia, joten ole ripeä. Hinta koko työpajalta on 690 € jäseniltä ja 750 € muilta. Yhden päivän hinta on jäsenille 350 €, ei-jäseniltä 390 €. Hintoihin lisätään alv 24%.