4.-5.4.2019 | Työpaja | Training Within Industry (TWI) & Toyota Kata

TWI käsittelee tehtävien vakiointia sekä nopeaa ja tehokasta tapaa perehdyttää uusia tekijöitä niihin. Vakiointi on TPS:n kulmakiviä, joten on välttämätöntä ymmärtää vakioinnin merkitys ja kuinka sitä sovelletaan tehokkaasti ilman kuluttavaa byrokratiaa. Toyota Kata -valmennus auttaa Sinua toteuttamaan TWI:tä organisaatiossasi.

Työpaja sisältää runsaasti erilaisia käytännön harjoitteita, joiden avulla konkretisoidaan mistä on kyse ja kuinka pääset eteenpäin TWI:n ja Katan soveltamisessa oman organisaatiosi lean-kehittämisessä.
Katso työpajan tarkempi ohjelma.

Työpajan kouluttajana toimii Joakim Bjurström Ruotsista. Hänen edustamansa Business Through People on kansainvälisen TWI Institute USA:n sertifioima partneri Pohjoismaissa. Joakim on erittäin kokenut TWI- ja Kata-valmentaja. Voit lukea lisää hänestä BTP:n nettisivuilta.

Työpaja on kokonaisuudessaan englanninkielinen ja on avoin kaikille osallistujille. Jäsenhinta on 590€ + alv, ei-jäsenille 650€ + alv ja se laskutetaan jälkikäteen.

Ilmoittaudu Lyytiin ma 1.4. klo 12:00 mennessä.